Regulamin salonu

  • W celu wykonania usługi należy zarezerwować sobie termin pod nr tel. 690-660-923
  • W związku z wieloma zapytaniami informujemy, że psy są strzyżone bez podania jakichkolwiek środków uspokajających;
  • W salonie są używane profesjonalne kosmetyki dla zwierząt posiadające atest;
  • Właścicieli psów agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia. Groomer ma prawo przerwać wykonywanie usługi wówczas naliczany jest koszt wizyty 80 zł /1h niezależnie od wykonanych czynności.
  • Usługi groomerskie wykonuje się na czystych i wyczesanych psach. Nie wykonujemy usługi strzyżenia bez kąpieli w salonie.
  • Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie choroby np. .zaziębienia, padaczki lub niezrównoważeni psychicznego;
  • Psy stare ,chore ,bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenie na krótko w okresie mrozów;
  • Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa w salonie prosimy o tym uprzedzić umawiając wizytę w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa pupila;
  • Ewentualne zwalczanie insektów jest obowiązkowe i wykonywane jest na koszt właściciela psa lub kota bez wcześniejszego uzgodnienia;
  • Pies zostaje wydany wyłącznie osobie która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej;
  • Każdy pies powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym świadectwem szczepienia.
  • W salonie może przebywać jeden opiekun, który jest pełnoletni a jego pies nie sprawia problemów z tytułu obecności opiekuna.
  • W razie rezygnacji z zarezerwowanej usługi Klient zobowiązany jest do wcześniejszego – min 2 dniowego poinformowania pracownika salonu, lub w sytuacjach losowych w tym samym dniu. W razie braku anulowania takiej rezerwacji, kolejne zapisy na usługi nastąpią po wpłacie zaliczki o wartości 50% ceny rezerwowanej usługi. Zaliczka może zostać wpłacona osobiście w salonie lub na konto: 15 1140 2004 0000 3302 7895 2934
  • W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut bez wcześniejszego poinformowania pracownika salonu wizyta zostaje anulowana.
  • Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji, uwagi do wykonanej usługi do 3 dni od wizyty w salonie.
  • Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie
  • Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru
  • Skorzystanie z usługi wykonanej w Hau&Spa oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.